ANLÄGGNINGSKORT

ANLÄGGNINGSKORT 2023

KVARTAL 800 kr/EKIPAGE (inkl. medryttare)

Kvartalen är enligt kalenderåret dvs; kvartal 1 är 1 jan till 31 mars osv.

Det går att lösa anläggningskort hos oss på Harplinge Ridklubb. I anläggningsavgiften/anläggningskortet inkluderas lilla utebanan, stora utebanan samt ridhuset de tider Harplinge Ridklubb inte bedriver verksamhet på respektive bana/ridhus.

Man måste vara medlem för att teckna ett anläggningskort hos oss.

När man betalat sitt anläggningskort får man en inbjudan till vår Facebook grupp ”Anläggningskort Harplinge Ridklubb”. Där får man tillgång till ridhusschemat där det går att se när det är paus och lediga tider i ridhuset. Det kommuniceras också förändringar i schemat, bokningar av ridhuset mm. När man inte längre vill fortsätta att lösa anläggningskort så tas man bort som medlem i gruppen. Det är med andra ord bara de som har anläggningskort som får tillgång till gruppen.

Den som använder anläggningen är skyldig att efterleva de regler som gäller för ridhuset/utebanan. Det är av hög vikt att banorna sköts noga och däribland ingår mockning efter avslutat ridpass. Därför kommer det att tillkomma en avgift på 500 kronor om man inte sköter mockningen efter att man använt någon av ridbanorna.

Löshoppning ej tillåtet.

Longering som tränings-/motionspass ej tillåtet.

Ridpass med tränare tillåtet om andra kan rida samtidigt. Om inte så måste ridhuset bokas. Se priser nedan.

Hoppning ej tillåtet oavsett om det är enskilt eller i grupp. Då måste ridhuset bokas. Se priser nedan.

Ingen ridning på anläggningen efter kl 22:00 oavsett dag.

Betala anläggningskort genon att swisha till 123 550 81 22 (Obs! Nytt nummer) och skriv ditt namn i meddelandet.

Bokning av ridhuset skall ske minst fem dagar i förväg. -