ATT RIDA HOS OSS PÅ HARPLINGE RIDKLUBB

Harplinge Ridklubb erbjuder ett utbud av häst- och ridundervisning för alla, från små barn till vuxna, orutinerad som rutinerad, för dig som vill ha en fast plats eller bara rida ibland, utan egen häst eller med. Hos oss kan du ha ett ridabonnemang som innebär en fast plats på lektion en gång i veckan, drop-in för de som vill rida då och då och möjlighet för dig som har egen häst att vara med på ridlektion till ett rabatterat pris. Utöver det anordnas det ridläger, kurser, clinics och andra aktiviteter.

VÅRT RIDUTBUD

RIDABONNEMANG

Ridabonnemang är den vanligaste formen av ridning hos oss. Det är för dig som vill ha en fast plats i en ridgrupp som rider en gång i veckan. Det gäller alla nivåer och ditt abonnemang löper på tills dess att du själv väljer att säga upp det.

RIDABONNEMANG MED EGEN HÄST

Du har ett ridabonnemang likt det ovan, dvs du har en fast plats i en ridgrupp som rider en gång i veckan men du har med dig egen häst. Det är upp till instruktören att avgöra om din egna häst fungerar i gruppen tillsammans med övriga lektionshästar.

Detta alternativet ger dig 50 kr rabatt på ordinarie lektionsavgift.