Erbjudande rabatt på lektionsavgift

02.01.2024

Vi vill presentera ett erbjudande och en möjlighet för er som rider på ridskolan att få rabatt på er terminsavgift hos oss under vårterminen 2024.

Du kanske vet något företag, jobbar på ett företag eller kanske har ett eget företag som skulle vara intresserade av att sponsra vår verksamhet?

Om du värvar en ny sponsor som sponsrar Harplinge Ridklubb med 3 000 kr under 2024 får du 500 kr i rabatt på terminsavgiften VT-24

Hittar du någon som vill sponsra oss med 5 000 kr får du 1 000 kr rabatt på din terminsavgift VT-24.

Kanske finns det någon som vill bli hindersponsor på 10 000 kr? Om du värvar en sådan sponsor får du 1 500 kr i rabatt på din terminsavgift VT-24.

Nedan finner du ett informationsblad med information om de olika sponsorpaketen och vad man som sponsor erhåller. Skriv ut eller maila till din potentiella sponsor.

Informationsbladet innehåller även ett formulär med den informationen vi behöver för att du skall kunna erhålla din rabatt.

Har du fler frågor? Kontakta oss på info@harplingeridklubb.se