Glöggmingel

31.12.2022

Tidigare i veckan anordnade vi ett litet glöggmingel för våra tävlingsryttare för att runda av året men också för att kick starta lite inför en ny säson 2023. Vi var ett fyrtiotal som samlades i cafeterian och det är alltid lika kul att träffa er medlemmar! Tack alla som kom och vi tackar för alla idéer vad gäller aktiviteter, clinics, gästtränare mm som kom fram under kvällen. Vi återkommer en bit in på det nya året med hur vi skall gå vidare med planering och organisering av aktiviteter det kommande året.

Det har varit ett fantastiskt år med framgångar för så många av våra tävlingsryttare. Oavsett nivå så har ni ALLA haft framgångar året som gått och vi är stolta över både era prestationer, men också över hur ni med bravur representerar klubben ute på tävlingarna. Både på och utanför banan. Vi passade på att under kvällen gratulera de som tagit mästerskapsmedaljer under året och vem hade i sin vildaste fantasi trott att det skulle bli sådan medaljskörd för Harplinge Ridklubb. Bra jobbat allihop och återigen ett stort grattis!

Sist men inte minst. Just DIN prestation på DIN nivå där du är nu betyder lika mycket som vilken guldmedalj som helst!