Vi söker personal

19.12.2022

Vi söker dig som skulle vilja jobba extra hos oss på Harplinge Ridklubb.

Arbetsuppgifter

I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att sköta om hästarna, mocka, fodra, in- och utsläpp.

Bakgrund

Vi söker dig som är positiv, serviceinriktad, med ansvarskänsla och god samarbetsförmåga.

Du behöver vara minst 18 år.

Det flesta timmarna kommer att förläggas på helger och helgdagar. Timantalet kan komma att utökas då det är lov, andra aktiviteter utöver ordinarie lektioner och/eller läger samt om annan personal är ledig, sjuk eller har semester.

Tillträde: omgående.

Ansökan och kontakt

Låter detta som en tjänst för dig? Ansöker gör du enklast genom att skicka din ansökan till harplingeridklubb@gmail.com. Vi gör ett löpande urval så vi rekommenderar dig att skicka in din ansökan redannu. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Harplinge Ridklubbs styrelseordförande Angelica Bellborg Abrahamsson 0733-86 63 63

Välkommen att ansöka!